Subject: Muuga tee, liiklusmärkide nr 179 paigaldamine
From: "Rait Parve" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 09:12:59 +0200

Tere

Edastan Viimsi valla elaniku poolt eile tehtud ettepaneku, kuna ettepanek
sisaldab liiklusmärkide paigaldamist riigitee äärde. Ettepaneku tegijaga
leppisin kokku, et edastan info Transpordiametile.

Pöördumise sisu:

Riigitee nr 11254 Muuga tee km 0,6 kuni 0,9 lõigu ääres elab pardi pere ja
linnud satuvad teele. Soovitakse liiklusmärkide nr 179 paigaldamist
sarnaselt Tallinnale.

Lisaküsimuste tekkimisel pöörduda otse ettepaneku tegija poole Tiina tel.
662 1183.

Rait Parve
transpordi vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8707

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.